مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 06:102020-08-23اقتصادي

افتتاح پروژه های برق منطقه ای گیلان با اعتبار 206 میلیاردی


در نخستین روز از هفته دولت دو پروژه ملی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با افزایش ظرفیت ترانسفورماتور در پست رشت شمالی و پست آستانه اشرفیه با سرمایه گذاری 206 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: در نخستین روز از هفته دولت دو پروژه ملی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با افزایش ظرفیت ترانسفورماتور در پست رشت شمالی و پست آستانه اشرفیه با سرمایه گذاری 206 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ارسلان زارع در حاشیه افتتاح دو پروژه ملی و زیربنایی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزادرای اباعبدالله(ع)، اظهار کرد: یکی از اقدامات دولت در راستای عمران و توسعه، خدمات برق بوده است.

وی افزود: با خدمات صورت گرفته خوشبختانه در تابستانی که روزهای پایانی آن را پشت سر میگذاریم، با حداقل خاموشی همراه بودیم.

استاندار گیلان، با اشاره به افتتاح دو پروژه ملی و زیربنایی شرکت برق منطقه ای گیلان، افزود: همزمان با نخستین روز از هفته دولت دو پروژه ملی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با افزایش ظرفیت ترانسفورماتور در پست رشت شمالی و پست آستانه اشرفیه با سرمایه گذاری 206 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های برق منطقه ای گیلان با اعتبار 206 میلیاردی

افتتاح پروژه های برق منطقه ای گیلان با اعتبار 206 میلیاردی